Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Related
Naprawa licznik Ford Focus Mk2
Koszt usunięcia usterki to:
Lutownica 19,90PLN
Cyna 7,90PLN
Lupa ze stojakiem 14,99PLN
Odwiedź również moja stronę www.gooddriver.pl
Pobrane Naprawa immobilizera warszawa – Nasza firma i mobilny mechanik – Naprawa Stacyjek Samochodowych, Wymiana Stacyjek Samochodowych, naprawa immobilizera warszawa, naprawa immobilizera, Usuwanie immobilizera Warszawa, Zepsuła Ci się stacyjka w samochodzie i nie chcesz przepłacać w serwisie samochodowym? Profesjonalna naprawa stacyjek samochodowych to nasza specjalność. Doskonale znamy specyfikę budowy stacyjek samochodowych i wiemy, co zrobić, by np. wymienić uszkodzony zamek, czy też wykonać inne naprawy bez uszkodzeń.
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Czy faktycznie jest konieczne zaznaczenie pozycji wskazówek przed demontażem? Czy ośki nie są tak zrobione że wskazówki da się wcisnąć tylko w jednej konkretnej pozycji na ośce? Bo licznik po odpaleniu chyba i tak samoistnie najpierw ustawia wszystkie wskazówki w pozycji zerowej. Tak pytam bo właśnie też mnie czeka demontaż licznika.
Mnie również przydarzył się ten chyba już legendarny wśród posiadaczy focusa mk2 problem. Sprzęt miałem jeszcze z czasów technikum, także poświęciłem tylko godzinkę na ogarnięcie samego licznika. Filmik niesamowicie się przydał. Po stokroć dzięki!
Ktoś miał po złożeniu problem z górnymi wskazówkami, bo przy teście liczników wskazówki nie robią pełnego zakresu. Nie bardzo wiem jak ja je źle ustawiłem, bo nie da się ich inaczej kręcić niż w jedną stronę do zaznaczonego miejsca. Ktoś ma jakiś pomysł jak sobie teraz z tym poradzić?
Fajny filmik.👍 ale mam pytanie czy ta usterka unieruchamia auto tzn.czy nie można odpalić silnika, bądź w trasie czy nam zgaśnie nagle??? Czy tylko wyświetla błędy różne ale można jeździć awaryjnie do czasu naprawy ? Czy czeka nas holowanie lub laweta , bo z tego co mi wiadomo jesli odpali silnik to z immobilizerem można się oddalić od stacyjki i silnik będzie dalej pracował, więc może w trasie wystarczy się ratować dociskając licznik aby tylko silnik odpalić z immobilizerem a później uda się wrócić do domu z błędami i bez licznika działającego
Te same objawy w Focusie z 2009r. Co jakiś czas powracały. Dziś rozebrałem i poprawiłem wszystkie luty na złączu. Na chwilę obecną działa. Mam nadzieję, że tak pozostanie. 45 minut i pieniążki w kieszeni. Dziękuję bardzo!
Film całkiem ok. Jedyny błąd to lutowanie bez topnika. Pola lutownicze najlepiej oczyścić ze starej cyny plecionką. Potem na całość topnik w żelu i mamy gwarancje idealnego lutu bez zwarć.
To nie jest poprawna naprawa , tej usterki , Ponieważ za jakiś czas powróci, jak ktoś nie ma pojęcia o elektronice nie powinien tego robić ponieważ następna usterka licznik do wymiany
No konkret. Dzięki za filmik .. za pokazanie szeregu lutów najbardziej wadliwych. Mk2 mojej Żony 🙂 nawet nie odpalał. Teraz wszystko śmiga. Szacuneczek za zrealizowanie video. U mechaników utopił bym kilka setek. Pozdróweczki.
Cześć, miałem robione zimne luty u elektryka samochodowego jakieś 3 lata temu, skrobnął mnie dość konkretnie… Ostatnio wywala mi jeden błąd (czerwona zębatka) wpada w tryb awaryjny. Zastanawiam się właśnie, czy znowu się coś nie podziało z lutami… Pozdrowienia z Tarnowa! 🙂
Super filmik – zegary naprawione. Dzięki za pomoc😀👍
przydało sie dzieki. mialem 2 luty uszkodzone przez niedokrecony licznik, polutowane na nowo i dokrecone tak jak powinno byc, bledu ni ma xd 5/5
Naprawisz mój wyślę Ci
Jutro robię to samo ten sam, problem
po odpięciu licznika nie trzeba nic programowac na nowo potem?
Bardzo pomocny film, w MK2 lift ten sam problem.
Czy faktycznie jest konieczne zaznaczenie pozycji wskazówek przed demontażem? Czy ośki nie są tak zrobione że wskazówki da się wcisnąć tylko w jednej konkretnej pozycji na ośce? Bo licznik po odpaleniu chyba i tak samoistnie najpierw ustawia wszystkie wskazówki w pozycji zerowej. Tak pytam bo właśnie też mnie czeka demontaż licznika.
Dzięki!
Ja to samo mam i mi na gaz nie reaguje i nie wiem czy to to samo czy nie
Super film bardzo pomocny 💪💪💪💪💪
Wszyscy pokazują focusa czy nikt nie zmieniał tarczy licznika w fieście
Mnie również przydarzył się ten chyba już legendarny wśród posiadaczy focusa mk2 problem.
Sprzęt miałem jeszcze z czasów technikum, także poświęciłem tylko godzinkę na ogarnięcie samego licznika.
Filmik niesamowicie się przydał. Po stokroć dzięki!
Thx ,,miszczuniu,,.Mnie chyba to czeka w najbliższym czasie…baaaardzo pomocny materiał.pozdro i 👍
Ktoś miał po złożeniu problem z górnymi wskazówkami, bo przy teście liczników wskazówki nie robią pełnego zakresu. Nie bardzo wiem jak ja je źle ustawiłem, bo nie da się ich inaczej kręcić niż w jedną stronę do zaznaczonego miejsca. Ktoś ma jakiś pomysł jak sobie teraz z tym poradzić?
Fajny filmik.👍 ale mam pytanie czy ta usterka unieruchamia auto tzn.czy nie można odpalić silnika, bądź w trasie czy nam zgaśnie nagle??? Czy tylko wyświetla błędy różne ale można jeździć awaryjnie do czasu naprawy ? Czy czeka nas holowanie lub laweta , bo z tego co mi wiadomo jesli odpali silnik to z immobilizerem można się oddalić od stacyjki i silnik będzie dalej pracował, więc może w trasie wystarczy się ratować dociskając licznik aby tylko silnik odpalić z immobilizerem a później uda się wrócić do domu z błędami i bez licznika działającego
Wielkie dzięki.Godzinka czasu i po problemie i kasa w portfelu 🙂
Witam jakiej lutownicy używałeś i cyny?
Te same objawy w Focusie z 2009r. Co jakiś czas powracały. Dziś rozebrałem i poprawiłem wszystkie luty na złączu. Na chwilę obecną działa. Mam nadzieję, że tak pozostanie. 45 minut i pieniążki w kieszeni. Dziękuję bardzo!
Film całkiem ok. Jedyny błąd to lutowanie bez topnika. Pola lutownicze najlepiej oczyścić ze starej cyny plecionką. Potem na całość topnik w żelu i mamy gwarancje idealnego lutu bez zwarć.
To nie jest poprawna naprawa , tej usterki , Ponieważ za jakiś czas powróci, jak ktoś nie ma pojęcia o elektronice nie powinien tego robić ponieważ następna usterka licznik do wymiany
No konkret. Dzięki za filmik .. za pokazanie szeregu lutów najbardziej wadliwych. Mk2 mojej Żony 🙂 nawet nie odpalał. Teraz wszystko śmiga. Szacuneczek za zrealizowanie video. U mechaników utopił bym kilka setek. Pozdróweczki.
Cześć, miałem robione zimne luty u elektryka samochodowego jakieś 3 lata temu, skrobnął mnie dość konkretnie… Ostatnio wywala mi jeden błąd (czerwona zębatka) wpada w tryb awaryjny. Zastanawiam się właśnie, czy znowu się coś nie podziało z lutami…
Pozdrowienia z Tarnowa! 🙂
Jaki rozmiar torxa jest potrzebny?
Podziękował 😀
I jesteś 50zł do przodu