Pobrane Naprawa immobilizera warszawa – Nasza firma i mobilny mechanik – Naprawa Stacyjek Samochodowych, Wymiana Stacyjek Samochodowych, naprawa immobilizera warszawa, naprawa immobilizera, Usuwanie immobilizera Warszawa, Zepsuła Ci się stacyjka w samochodzie i nie chcesz przepłacać w serwisie samochodowym? Profesjonalna naprawa stacyjek samochodowych to nasza specjalność. Doskonale znamy specyfikę budowy stacyjek samochodowych i wiemy, co zrobić, by np. wymienić uszkodzony zamek, czy też wykonać inne naprawy bez uszkodzeń.
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Mam to samo i właśnie stoję na przystanku nocą 😬 nie działa kręcenie kierownicą + próby przekrecenia kluczyka. Jak to rozwiązałeś? Udało się odpalić żeby pojechać samodzielnie do mechanika? Też Zafira
Wiem że problem Juz rozwiązany ale może się przydać innym którzy taki będą mieć Mam Opla Astrę i pojawił się taki sam problem wtedy opcja na przekręcenie stacyjki to przesunięcie wajhy od regulacji kierownicy góra dół i uderzenie nią z dołu do góry przy jednoczesnym przekręcaniu stacyjki zazwyczaj coś zaskoczy i da radę odpalić więc chociaż o lawetę do mechanika się prosić nie trzeba 😂👌🏼
Wczoraj miałem ten sam problem. Opel Astra i co ciekawe przebieg 175tys km/9 lat. Pomogł olej w spraju i 30 min "szarpania". Zamieniłem klucz na zapasowy, chodzi trochę lepiej niż ten co używałem do tej pory. Ale nie wiem na ile to pomoże…
Sprawa jest banalna i naprawa zajęła mi pół godziny choć robiłem to pierwszy raz. Zdejmujesz górną osłonę kolumny kierownicy (dwa wkręty za zaślepkami), przekręcasz kluczyk do pozycji 2. W małą kwadratową dziurkę (na górze stacyjki) wciskasz np mały wkrętak i wyjmujesz bębenek. Na włożonym kluczyku szlifujesz zapadki tak by nie wystawały a, że są z mosiądzu więc idzie lekko. Przedmuchujesz, smarujesz delikatnie oplowskim białym smarem, składasz i po kłopocie. Jest też opcja usunięcia wadliwych zapadek. Można nawet wszystkie ale wtedy kluczyk będzie wypadał a odpalić możesz wkrętakiem 🙂
Musisz wymienic blaszki w wladzie stacyjki bo sie wyrobily.Najlepiej docisnąć kluczyk lub poruszac ,[ gura,duł] tak żeby szło przekręcić w pozycji ,1' i wlozyc maly wkretak w otwur z gury stacyjki zeby odblokowac wkład stacyjki i wyjac go ciągnac za kluczyk z czuciem . Zawieść do jakiegoś zakladu co dorabia klucze samochodowe i on przeloży te wyrobione blaszki i będzie wiedzial o co chodz i gotowe . ,kluczyk zostaje stary" .Ja tak mialem w swojim aucie .
Żadne psikanie czymkolwiek. Stacyjka do regeneracji, przerabiałem to w VC. Fachurka od stacyjek ogarnął to w godzinę plus wymiana obudowy kluczyków (luźne groty). Podstawą jest dobre dociśnięcie kluczyka do stacyjki podczas przekręcania, nie obciążanie klucza dodatkową wagą. Dobrze jest również poruszać kierownicą na boki by pokonać blokadę (u mnie zaskakuje automatycznie po wyjęciu kluczyka). Po regeneracji jeżdżę już 4 lata i stacyjka pracuje jak nowa.
Właśnie miałem ten sam problem tylko wD40 i wyplkac konkretne ten syf z stacyjki a jest tam troche tego od tarcia juz nie tylko w zafira ale i golf mi tak zrobi vectra i w ciężarówce tesz mnie to spotkało i WD 40 pomoglo nie zacina sie spokój
WD40 a później przedmuchać sprężonym powietrzem żeby poszło głębiej. U mnie też się zacina bo jest blokada kierownicy. Pokręć kierownicą przy przekręcaniu kluczyka. Pewnie trzeba by i tą blokadę nasmarować. U nie to kręcenie kierownicą pomaga.
Najlepsza opcja to musisz jechać do majstra od zamków i naprawi ci bębenek. Kluczyk będziesz miał ten sam. W Toruniu koszt około 200zl. Druga opcja to nasmarowanie zamka. Tyle że nie od strony gdzie wkładasz kluczyk tylko są takie punkty gdzie trzeba wstrzyknąć trochę smaru grafitowego. Poszukaj w necie odnośnie astry G jest taki "manual" jak to zrobić, sam to robiłem jakieś 5 lat temu i na rok może dwa problem zniknął. Myślę że astry g i h zamki mają podobne skoro bolączka ta sama 😉
Problem do rozwiązania prawie bezkosztowo. Dzieje się tak głównie z dwóch powodów. Jeden to wytarcie ramek (zapadek) we wkładce zamka. To raczej w starszych rocznikach. Drugi to zbijanie się starego smaru z kurzem, syfem z czego tworzy się czop blokujący ruch zapadek we wkładce. W tym przypadku wystarczy rozebranie wkładki, wyczyszczenie i poskładanie. W pierwszym przypadku trzeba podpiłowywać część zapadki wystającą na zewnątrz bębenka. Tak aby nie blokowała ona obrotu. W sumie są dwa rzędy chyba po 6 szt. Zużywają się z reguły pierwsze dwie w obu rzędach. Można też wymienić zapadki z innego zamka. Są one ponumerowane.
Miałem tak samo w Astrze g latem przy wysokiej temperaturze wystarczyło schłodzić dezodorantem ale to tylko na chwilę działa bez wymiany się nie obejdzie
To blokada kierownicy, trzeba przekręcić kluczyk lekko od siebie i poruszyć kierownicą żeby puściło
Kierownica góra dół i przekręcić kluczyk, pomogło za drugim razem dziękuję 🙂
Witam. Wie ktos moze jak wyciągnąć sama wkładke stacyjki w opel zafira B?? Zeby wymienic sama wkladke??
Mam to samo i właśnie stoję na przystanku nocą 😬 nie działa kręcenie kierownicą + próby przekrecenia kluczyka. Jak to rozwiązałeś? Udało się odpalić żeby pojechać samodzielnie do mechanika? Też Zafira
Wiem że problem Juz rozwiązany ale może się przydać innym którzy taki będą mieć
Mam Opla Astrę i pojawił się taki sam problem wtedy opcja na przekręcenie stacyjki to przesunięcie wajhy od regulacji kierownicy góra dół i uderzenie nią z dołu do góry przy jednoczesnym przekręcaniu stacyjki zazwyczaj coś zaskoczy i da radę odpalić więc chociaż o lawetę do mechanika się prosić nie trzeba 😂👌🏼
Wczoraj miałem ten sam problem. Opel Astra i co ciekawe przebieg 175tys km/9 lat. Pomogł olej w spraju i 30 min "szarpania". Zamieniłem klucz na zapasowy, chodzi trochę lepiej niż ten co używałem do tej pory. Ale nie wiem na ile to pomoże…
Lać tam wd40
Sprawa jest banalna i naprawa zajęła mi pół godziny choć robiłem to pierwszy raz. Zdejmujesz górną osłonę kolumny kierownicy (dwa wkręty za zaślepkami), przekręcasz kluczyk do pozycji 2. W małą kwadratową dziurkę (na górze stacyjki) wciskasz np mały wkrętak i wyjmujesz bębenek. Na włożonym kluczyku szlifujesz zapadki tak by nie wystawały a, że są z mosiądzu więc idzie lekko. Przedmuchujesz, smarujesz delikatnie oplowskim białym smarem, składasz i po kłopocie. Jest też opcja usunięcia wadliwych zapadek. Można nawet wszystkie ale wtedy kluczyk będzie wypadał a odpalić możesz wkrętakiem 🙂
Jak wyjąć bębenek?
Musisz wymienic blaszki w wladzie stacyjki bo sie wyrobily.Najlepiej docisnąć kluczyk lub poruszac ,[ gura,duł] tak żeby szło przekręcić w pozycji ,1' i wlozyc maly wkretak w otwur z gury stacyjki zeby odblokowac wkład stacyjki i wyjac go ciągnac za kluczyk z czuciem . Zawieść do jakiegoś zakladu co dorabia klucze samochodowe i on przeloży te wyrobione blaszki i będzie wiedzial o co chodz i gotowe . ,kluczyk zostaje stary" .Ja tak mialem w swojim aucie .
Żadne psikanie czymkolwiek. Stacyjka do regeneracji, przerabiałem to w VC. Fachurka od stacyjek ogarnął to w godzinę plus wymiana obudowy kluczyków (luźne groty). Podstawą jest dobre dociśnięcie kluczyka do stacyjki podczas przekręcania, nie obciążanie klucza dodatkową wagą. Dobrze jest również poruszać kierownicą na boki by pokonać blokadę (u mnie zaskakuje automatycznie po wyjęciu kluczyka). Po regeneracji jeżdżę już 4 lata i stacyjka pracuje jak nowa.
170 tys Zrobił Niemiec 150 tys Turek Potem murzyn 110tys i potem Polak ma 170tys 🤣😂🤣😂🤔😂🤣😂🤣😂
Właśnie miałem ten sam problem tylko wD40 i wyplkac konkretne ten syf z stacyjki a jest tam troche tego od tarcia juz nie tylko w zafira ale i golf mi tak zrobi vectra i w ciężarówce tesz mnie to spotkało i WD 40 pomoglo nie zacina sie spokój
WD40 a później przedmuchać sprężonym powietrzem żeby poszło głębiej. U mnie też się zacina bo jest blokada kierownicy. Pokręć kierownicą przy przekręcaniu kluczyka. Pewnie trzeba by i tą blokadę nasmarować. U nie to kręcenie kierownicą pomaga.
I jak rozwiązałeś problem
U mnie tak jest co jakiś czas i przy przekręceniu kluczyka trzeba poruszyć kierownicą na boki, chyba, ze w twoim przypadku to coś innego
Wymienić musisz wszystkie zapadki bo się wyrobiły a nie to co tu piszą zwala koszt to jakieś 150zl pozdro
Najgorszy samochód jaki miałem
Wytarty miecz kluczyka… Użyj innego zobaczysz że będzie ok.
Majster od stacyjek koszt 40 wymiana zapadek i dopasowanie problem znika. Stacyjka pracuje jak nowa
Najlepsza opcja to musisz jechać do majstra od zamków i naprawi ci bębenek. Kluczyk będziesz miał ten sam. W Toruniu koszt około 200zl. Druga opcja to nasmarowanie zamka. Tyle że nie od strony gdzie wkładasz kluczyk tylko są takie punkty gdzie trzeba wstrzyknąć trochę smaru grafitowego. Poszukaj w necie odnośnie astry G jest taki "manual" jak to zrobić, sam to robiłem jakieś 5 lat temu i na rok może dwa problem zniknął. Myślę że astry g i h zamki mają podobne skoro bolączka ta sama 😉
🤩🎵👍
Поворачиваем руль потом сдали
Problem do rozwiązania prawie bezkosztowo. Dzieje się tak głównie z dwóch powodów. Jeden to wytarcie ramek (zapadek) we wkładce zamka. To raczej w starszych rocznikach. Drugi to zbijanie się starego smaru z kurzem, syfem z czego tworzy się czop blokujący ruch zapadek we wkładce. W tym przypadku wystarczy rozebranie wkładki, wyczyszczenie i poskładanie. W pierwszym przypadku trzeba podpiłowywać część zapadki wystającą na zewnątrz bębenka. Tak aby nie blokowała ona obrotu. W sumie są dwa rzędy chyba po 6 szt. Zużywają się z reguły pierwsze dwie w obu rzędach. Można też wymienić zapadki z innego zamka. Są one ponumerowane.
najgłupszy pomysł to smarowanie napsikasz smaru a potem cały syf przykleja się do kluczyka i poten jest wprowadzany do srodka stacyjki
Miałem tak samo w Astrze g latem przy wysokiej temperaturze wystarczyło schłodzić dezodorantem ale to tylko na chwilę działa bez wymiany się nie obejdzie