Loading…

Mobilny Mechanik & Warsztat z dojazdem Warszawa  Naprawa Stacyjek Samochodowych w Warszawie

Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik - Kontakt

Pierwszy przegląd Mazdy w ASO – Na ile mnie skasowali? Czemu tak drogo? Premium marka, premium ceny

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Nauka angielskiego za free https://www.youtube.com/channel/UCVfXb159T4XHT-Hl75-HcjQ/videos

Pobrane Naprawa immobilizera warszawa – Nasza firma i mobilny mechanik – Naprawa Stacyjek Samochodowych, Wymiana Stacyjek Samochodowych, naprawa immobilizera warszawa, naprawa immobilizera, Usuwanie immobilizera Warszawa, Zepsuła Ci się stacyjka w samochodzie i nie chcesz przepłacać w serwisie samochodowym? Profesjonalna naprawa stacyjek samochodowych to nasza specjalność. Doskonale znamy specyfikę budowy stacyjek samochodowych i wiemy, co zrobić, by np. wymienić uszkodzony zamek, czy też wykonać inne naprawy bez uszkodzeń.

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

23 thoughts on “Pierwszy przegląd Mazdy w ASO – Na ile mnie skasowali? Czemu tak drogo? Premium marka, premium ceny

  1. Co do oleju to na FV nie możesz mieć od razu 4.5L. Ze względu na standardy serwisowe 4.2 to faktyczne minimum 4.5 to 3/4 stanu. Jeżeli masz faktycznie przelane to wlali więcej i to wcale nie dlatego że "bierze olej", tylko dlatego że przelać 100ml wcale nie jest trudno ….

  2. Z Mazdą 2 z 2004 byłem w aso ,bo spadały mi obroty.Wzięli 250,00zł i nie usunęli ousterki.Nie wiedzieli co jest .Poczytałem,pooglądałem filmy z youtuba i komentarze.Wymieniłem cewkę zapłonową i jak ręką odjął,pracuje pięknie.ASO kur…a.

  3. Wiesz, że na YouTube jest opcja, żeby tytuł się zmieniał w zależności od tego jaki język ma ustawiony użytkownik? Nie trzeba dodawać kilku takich samych filmów z tytułem w innym języku? Strasznie ciężko się przegląda listę wrzuconych filmów.

  4. A mnie ciekawi jedno, czy czesci czyli filtry itd. sa oryginalne z logiem mazdy. Bo np. w Niemczech stosuje sie w serwisach najtansze ktore dostarcza hurtownia np. Matthies czy Kraft Autoteile. Oczywiscie sa tez oryginalne ale stosuje sie je tylko na zyczenie klienta lub gdy dana czesc nie przyjdzie z hurtowni. Nie jest to odosobniony przypadek serwisu w ktorym pracuje ale prawie wszystkich w moim miescie a tez juz ich troche zwiedzilem. Jedynie zauwazylem ze w bmw stosuja oryginaly na bierzaco reszta wszystko inne zamienniki. Ponad to nie wiem jak jest obecnie w Polsce ale w Niemczech mozesz kupic nowego np. golfa z salonu i serwisowac go np. w nissanie i nie ma opcji ze traci on gwarancje. Jest to dobre aby uniknac tzw. cichych akcji serwisowych bez wiedzy klienta, zadnych zasranych aktualizacji itd. okej jak cos padnie to mozesz jechac zaktualizowac ale jak wszystko dziala lepiej omijac szerokim lukiem serwisy marki ktorej masz samochod. Jezeli ktos powie ze pieprze glupoty to moge dac przyklad vw ktory po cichu aktualizuje oprogramowania lub np bmw m135i nowe – 2.0l 4 cyl. w ktorym po aktualizacji zmienia sie calkowicie dzwiek wydechu a i w nissanie tez jeszcze niedawno robilo sie na szybko programowanie dielsli aby klient nie widzial.

  5. kiedyś pracowałem w jednym serwisie bedącym ASO dla motocykli – największa grabież to serwis gwarancyjny – łupi sie głupków "przepraszam zadowolonych klijentów" za to aby nie stracili gwarancji a te sprzety jeśli sie nie zepsuł do 1000km to nigdy nic sie nie działo, ale głupki przyjeźdzali aby mieć wlany olej i filtr za max 200zł a dla nas to był czysty zarobek- z ceną rzedu 700-800zł za roboczogodzine, a głupki płaciły…

  6. Mi w Aso Mazdy w Poznaniu 3 razy w ciągu czterech lat na 8 serwisów wpisali na fakturze wymiana korka spustowego miski olejowej czyli śruby bo niby gwint był uszkodzony , a każda wymiana oleju odbywała się u nich . Naciąganie klienta lub gapa mechanik co nie umiał sobie poradzić z odkręceniem śrubki 😏

  7. Jak podliczysz koszty wszystkich przegladow w ASO aby utrzymac gwarancję to może się okazać że taniej będzie naprawić ewentualną awarie na własny koszt w nieautoryzowanym serwisie niż płacić za przeglady gwarancyjne :). Dodatkowo zapoznaj się z warunkami gwarancji a w szczególności z jej wyłączeniami.

  8. Tanio nie jest, niestety. Co powiecie na taki przypadek, że Mazda każe przyjechać na przegląd po niecałych 3 miesiącach tylko dlatego że zarejestrowali auta stojące w salonie w zeszłym roku ze względu na jakieś tam opłaty emisyjne które wchodziły od nowego roku roku. Kupiłem niedawno takie auto z rocznika 2019, 3km na liczniku… Także też będę musiał wybulić podobną sumę tak naprawdę za nic. Poprzednio miałem Hyundaia gdzie mieściłem się w granicach 700zł za przegląd (olej filtry itp).

  9. Aso = to książkę można napisać: w jednej za kostkę, wtyczkę do czujnika cofania chcieli tyle, co za całą wiązkę z 4 czujnikami ""bo takie tylko występują ". – 600zl A w innej aso…bez problemu za 90 zł

  10. Od 30 lat, taką obsługę robię sobie sam. Olej na przegląd i filtry dawałem swoje..gdy musiałem jechać do aso…nie ma zakazu. Najlepszy zestaw, to Mann…filtry…a olej..soecyfikacja z instrukcji.. pewnie 5w30 i 5 litrów GM…= 75pln z dostawą do domu. Spełnia wszelkie najnowsze normy mercedes BMW vw.. filtr węglowy mann max 90zl..daje się Pan po prostu okradać.

  11. ceny normalna jak na ASO, olej nawet tanio jak na ASO, ale koszt przeglądu to rozbój w biały dzień_ pierwszy przegląd po 1 r lub 20 tys, gdzie prawie nie ma nic do zrobienia. Az strach myśleć ile będzie kosztować taki przegląd po 40 lub 60 tys, a jeszcze jak dojdą takie drobiazgi jak wymiana klocków 🙂
    JA za przegląd po 30 tys w innej marce / silnik diesla z 5 l oleju/ gdzie wymieniono wszystkie 4 filtry, płyn hamulcowy oraz wykonano przegląd nadwozia zapłaciłem 1300 pln.

  12. Co do ceny to według mnie troche drogo jak za tak mały przegląd, w peugotcie przy dużym przeglądzie 508 z ropniakiem 2.0 pod maską i wymianą wszystkich filtrów koszt to 1800zł. Oczekiwałem ze mazda wyjdzie nie wiecej niz 1000 zł.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!