Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Related
Siemanko. Golfik strzelił focha i nie chciał odpalić. Dość szybko ustaliłem, co jest tego przyczyną. Auto odpaliło na krótko, także do wymiany kostka stacyjki. Wymiana niby prosta, aczkolwiek dość długotrwała.
Film nie jest poradnikiem 🙂
✎ Film Ci się spodobał? Zostaw łapkę w górę! シ
✎ Chcesz być na bieżąco? Subskrybuj mój kanał! シ
#radosławny #golf3
Pobrane Naprawa immobilizera warszawa – Nasza firma i mobilny mechanik – Naprawa Stacyjek Samochodowych, Wymiana Stacyjek Samochodowych, naprawa immobilizera warszawa, naprawa immobilizera, Usuwanie immobilizera Warszawa, Zepsuła Ci się stacyjka w samochodzie i nie chcesz przepłacać w serwisie samochodowym? Profesjonalna naprawa stacyjek samochodowych to nasza specjalność. Doskonale znamy specyfikę budowy stacyjek samochodowych i wiemy, co zrobić, by np. wymienić uszkodzony zamek, czy też wykonać inne naprawy bez uszkodzeń.
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Mialem mojego ulubionego Golf 3 21 lat, i oczywiście ta nieszczęsna kostka musiała się rozkraczyć,wiec mogę pozwolić sobie podsumować "geniusz konstruktora megamatola" Jak można tak skomplikować wymianę,takiego taniego plastikowego "gowna".W porównaniu wymiana tłoków jest mniej skomplikowana.
Skorzystam z okazji bo na forach każdy pisze trochę co innego, a może ktoś bardziej doświadczony coś podpowie. Mam Golfa III 1.9 TDI z 92 r. diesel i takie problemy:
Problem 1) Jak zostawiałem go na noc z podłączonymi klemami to na drugi dzień nie odpalał, a jak odłączałem to było spoko (tylko trochę wkurza otwieranie maski za każdym razem, żeby podłączyć klemę przed odpaleniem). Przy podłączaniu klemy słychać, że jest zwarcie, ale nie mam pojęcia, gdzie. Bezpieczniki wydają się być ok. Potem postanowiłem też kupić do niego nowe radio, (co będzie ważne później), udało mi się podłączyć samodzielnie i działa.
Problem 2) Z kolei później (po udanym podłączeniu radia) zauważyłem, że pomimo palących się kontrolek (pokazywał też symbol oleju zawsze) prędkościomierz przestał działać (muszę sprawdzić czy nie odłączyłem kostek od licznika, przy przeciąganiu kabli do radia bo musiałem). W międzyczasie (przy wymianie radia) ojciec obciął jakiś bliżej niezidentyfikowany zwisający kabel pod kierownicą, który nie dawał "plusa" i był sklejony jakąś ujową tasiemką – uznał więc go za zbyteczny – nie mam pewności co to za kabel, może powinienem go zewrzeć z powrotem?
Problem 3) Na sam koniec padła chyba turbina w ostatnie mrozy, samochód nie odpala raczej w ogóle. Raz odpalił po 2 godzinnym ładowaniu aku prostownikiem to z rury wydechowej chyba leciał olej bo aż śnieg był czarny. Ślady oleju były też przy turbinie. Silnik pracuje nierówno i w ogóle nie reaguje na gaz. Jeździ właściwie na sprzęgle, o ile w ogóle uda się go odpalić 🙁
W każdym razie nowa kostka stacyjki jest, czeka na wymianę bo nie zdążyłem tego zrobić przed awarią turbiny, turbina używana, ale sprawna też już jest i zobaczymy.
Pytanko jak złożyć ta kolumnę i włożyć ją w ten kołowrotek? Bo ta kolumna kierownicza druga część się przesuwa i gdy prubuje ja włożyć na frezy to się chowa plus do tego ta sprężynka jak ktoś by pomógł jakaś rada będę wdzięczny 😉
W moim golfie jest tak Po przekręceniu kluczyka nie zapalają sie żadne kontrolki ale silnik kręci o chuj mu chodzi dajcie jakąś podpowiedź bo wywioze kurwe do lasu i podpale
Jak nie chcecie sie wk@€&ac przy skladaniu tego gowna to idzcie do sklepu i za pare zl kupcie sciagacz. Pieknie to sie rozkreca. Szkoda, ze nie dodane jak poskladac bo bym w zyciu z tego filmu nie skorzystal. Dzieki temu boskiemu tutorialowi siedzialem nad tym prawie trzy godziny plus kolejne trzy wyklinalem to, ze sie pokusilem o skorzystanie z tego sposobu. Ze sciagaczem w 20min. Nie polecam.
kiedyś u znajomego było to samo ale nie pomoglem bo stwierdziłem ze duzo roboty i lepiej oddac do mechanika :p a teraz krok po kroku ogladajac film bym to bez problemu mysle ze bym zrobil super film pozdrawiam!
Bardzo dobra robota! 😀 System na trytytki bardziej mi się podoba niż śruby, ile czasu można zaoszczędzić 😀 Fajnie, że mówisz jaki rozmiar klucza stosujesz i montaż też super, jest dynamicznie, przyjemnie się ogląda 😉 Pozdrawiam!
podłączyłęm wzmacniacz audio przez te kostke nie stety musze wymienic człowiek nie wiedział i sie upalił styk nie łapie do konca na 2 pozycijj
super filmik super robota
Kurde a jak w golfie 4 przekręcając kluczyk nie czuć takiego klik na zapłon i nie ma żadnej kątrolki myślisz że wkładka stacyjki do wymiany
Mialem mojego ulubionego Golf 3 21 lat, i oczywiście ta nieszczęsna kostka musiała się
rozkraczyć,wiec mogę pozwolić sobie podsumować "geniusz konstruktora megamatola"
Jak można tak skomplikować wymianę,takiego taniego plastikowego "gowna".W porównaniu wymiana tłoków jest mniej skomplikowana.
nie przykrecaj tej srubki to w przyszlosci nie bedziesz mial problemow z wymiana !!!!
Musisz poczekać aż zgaśnie kontrolka oleju, inaczej nie zaskoczy, tak miałem w trabancie.
Ja pierdziele żeby takie gówno wymienić to prawie pół auta rozebrałes hehe
Przyda się ten film! dzięki! 🙂
mam teraz ten sam problem XD
Skorzystam z okazji bo na forach każdy pisze trochę co innego, a może ktoś bardziej doświadczony coś podpowie. Mam Golfa III 1.9 TDI z 92 r. diesel i takie problemy:
Problem 1)
Jak zostawiałem go na noc z podłączonymi klemami to na drugi dzień nie odpalał, a jak odłączałem to było spoko (tylko trochę wkurza otwieranie maski za każdym razem, żeby podłączyć klemę przed odpaleniem). Przy podłączaniu klemy słychać, że jest zwarcie, ale nie mam pojęcia, gdzie. Bezpieczniki wydają się być ok. Potem postanowiłem też kupić do niego nowe radio, (co będzie ważne później), udało mi się podłączyć samodzielnie i działa.
Problem 2)
Z kolei później (po udanym podłączeniu radia) zauważyłem, że pomimo palących się kontrolek (pokazywał też symbol oleju zawsze) prędkościomierz przestał działać (muszę sprawdzić czy nie odłączyłem kostek od licznika, przy przeciąganiu kabli do radia bo musiałem). W międzyczasie (przy wymianie radia) ojciec obciął jakiś bliżej niezidentyfikowany zwisający kabel pod kierownicą, który nie dawał "plusa" i był sklejony jakąś ujową tasiemką – uznał więc go za zbyteczny – nie mam pewności co to za kabel, może powinienem go zewrzeć z powrotem?
Problem 3)
Na sam koniec padła chyba turbina w ostatnie mrozy, samochód nie odpala raczej w ogóle. Raz odpalił po 2 godzinnym ładowaniu aku prostownikiem to z rury wydechowej chyba leciał olej bo aż śnieg był czarny. Ślady oleju były też przy turbinie. Silnik pracuje nierówno i w ogóle nie reaguje na gaz. Jeździ właściwie na sprzęgle, o ile w ogóle uda się go odpalić 🙁
W każdym razie nowa kostka stacyjki jest, czeka na wymianę bo nie zdążyłem tego zrobić przed awarią turbiny, turbina używana, ale sprawna też już jest i zobaczymy.
Jesu ale pali, Boże widzisz i nie grzmisz. Jak by mi tak auto paliło to bym wywiózł na złom.
Czy budowa i sposób naprawy jest przy vw polo rok 97
Pytanko jak złożyć ta kolumnę i włożyć ją w ten kołowrotek? Bo ta kolumna kierownicza druga część się przesuwa i gdy prubuje ja włożyć na frezy to się chowa plus do tego ta sprężynka jak ktoś by pomógł jakaś rada będę wdzięczny 😉
Kurde Świetny instruktarz 😀 … fajnie ze podajesz rozmiary narzędzi – zaoszczędzi to zbędnego targania palnika , spawarki i kuźni 😀
Instrukcja pomogła przy VW Polo. Dziękuję serdecznie : )))
W moim golfie jest tak Po przekręceniu kluczyka nie zapalają sie żadne kontrolki ale silnik kręci o chuj mu chodzi dajcie jakąś podpowiedź bo wywioze kurwe do lasu i podpale
Pomogło mi bo umie czoś odpalał i nie odpalał golf 3 wymieniłem kostke i odpala besz zazutu dzięki za filmik 😀👍
Pomogło golf 2 tak samo jest zrobiony. Dzięki chłopaki.
👍👍👍
Pry dało sie
mam pytanie przy wymianie kostki przy wkladce przekecilem zamkiem czy da sie to wrucic
Idź pan w chuj, ta śrubka co niby palcem, u mnie zaspawana na amen i co ku#wa teraz?? Całe auto rozgrzebane…
U mnie w pastuchu coś stacyjka nie domaga. Materiał się przyda do drutowania😁
Jak nie chcecie sie wk@€&ac przy skladaniu tego gowna to idzcie do sklepu i za pare zl kupcie sciagacz. Pieknie to sie rozkreca. Szkoda, ze nie dodane jak poskladac bo bym w zyciu z tego filmu nie skorzystal. Dzieki temu boskiemu tutorialowi siedzialem nad tym prawie trzy godziny plus kolejne trzy wyklinalem to, ze sie pokusilem o skorzystanie z tego sposobu. Ze sciagaczem w 20min. Nie polecam.
"u mnie się to robi tak" CYK 😀
kiedyś u znajomego było to samo ale nie pomoglem bo stwierdziłem ze duzo roboty i lepiej oddac do mechanika :p a teraz krok po kroku ogladajac film bym to bez problemu mysle ze bym zrobil super film pozdrawiam!
Cieżko pali ci ten golf coś majster 😀
Bardzo dobra robota! 😀 System na trytytki bardziej mi się podoba niż śruby, ile czasu można zaoszczędzić 😀 Fajnie, że mówisz jaki rozmiar klucza stosujesz i montaż też super, jest dynamicznie, przyjemnie się ogląda 😉 Pozdrawiam!
U mnie w Polówce stało się to samo. Nie chciało mi się grzebać i zrobiłem zapłon na przycisk 😀